Temporada T/H 14-15

Ara que les vacances són coses del passat i d’aquí a no res tindrem el fred amb nosaltres altre cop, ens plantegem una sèrie de reptes per aquesta propera temporada Tardor / Hivern 14-15!

Repte 1. Manta a flors africanes.Imagen 027

Aquest estiu hem descobert que això del crochet ens encanta!
I per fer això dels grannys squares una mica més difícil i entretingut, hem pensat que què millor que fer una manta tota d’aquests petits hexàgons!
De moment ja hem començat a fer proves i té pinta de ser molt colorit!

Repte 2. Jaqueta a trenes
IMG_20140711_203531

La temporada T/H passada ja ens vam estrenar en el món dels jerseis amb una petita jaqueta per a bebè (aquí us deixo el link per a qui no se’n recordi. El Primer Jersei).
Aquesta, volem fer d’això una tradició i ens hem proposat de fer una altra jaqueta però amb un dibuix esplèndid (i força complicat) a trenes i vuits creuats.
El patró que seguirem serà el número 20 de la Revista núm. 66 de la casa KATIA però amb la variació de fer-la amb Merino Tweet en comptes d’Austral. Link al Patró: Anar
A veure com surt, però com podeu veure, té molt bona pinta!

Repte 3. Agulles de pitIMG_20140410_162044

Per la Diada de Sant Jordi vam fer unes agulles de pit en forma de rosa. Aquestes es van vendre a les dues farmàcies de Nebot i Ventura Farmacèutics a Barcelona. Durant tot el dia, els farmacèutics van dur les seves roses al pit per celebrar aquesta formosa festa.
Els va agradar tant la nostra participació amb ells que ens han demanat un calendari festiu tot en agulles de pit! S’accepten idees per a fer els patrons!

Repte 4. Acabar el Càrdigan Pyramid Pat

SONY DSCSé de primera mà que quan una cosa s’encalla fa força mandra continuar i acabar-la. Fa aproximadament un any vaig començar aquest magnífic càrdigan però no em vaig adonar que el patró era erroni en les formes de les mànigues fins que no vaig començar a acoblar-ho. I per això, una mica desanimat per tot l’esforç i ganes que havia posat, el vaig deixar de banda. Aquesta temporada em proposo acabar-ho ja que solament em queda fer la vora del coll i cosir-hi els botons.

Repte 5. La màquina de cosir

Aquesta ha estat la nova adquisició d’última hora! Ja he començat a fer proves i tot i que encara em costa una mica, ja tinc pensats alguns petits projectes de costura creativa.
He pensat que seria una bona opció fer el folre per alguna de les bosses i cabassos que tinc fets. Així segur que quedaran més macos i aprofito per a saber què és això del patronatge. Més endavant ja em posaré amb el patronatge i la confecció de peces de roba.

I segurament vagin sortint més projectes, idees i reptes durant aquests mesos.
I tu quines idees tens per a aquesta temporada?

Cor de Cabdell

Deixa un comentari

