Drachenfels Shawl – EnerbyKAL

Fa uns mesos, una companya teixidora, em va convidar a participar en un KAL que ella mateixa proposava i organitzava des del seu blog. La peça escollida era el xal Drachenfels de la dissenyadora Melanie Berg. Un disseny molt fàcil de fer i que la seva característica són els contrasts entre els tres colors que s’han d’utilitzar.

Al principi no sabia si participar o no ja que tinc tant d’stash a casa que haver de comprar més llana per a fer-ho em va semblar massa.
Vaig intentar modificar el patró i fer-ho amb llanes que tenia a casa, amb agulles més grosses, etc. Però no tenia suficient material de cap dels tres colors necessaris. Quedaria tot de diferents colors.
O sigui que vaig anar a la botiga IFIL i allà vaig comprar els tres color de merino 100% que veieu a la foto.

I al cap de uns mesos d’hores i hores teixint al sofà, a la cuina, a l’autobús, al tren i ion fos que tingués temps per treure les agulles … voilà! … van donar resultat aquest magnífic exemplar.

És un dels xals més gras i llargs que he teixit fins ara. Les sanefes de dibuixos creades pels mateixos color donen un joc molt personal i agradable a la peça, però també caràcter i personalitat a l’hora de portar-la.
És un xal tant agraït de fer com de portar, i les seves dimensions fan d’ell un gran amic per a l’hivern o els vespres d’entretemps passejant a vora mar o a una terrassa fent un cafè.

Vull acabar el post donant les gràcies a la Enerby per convencer-me de participar a aquest KAL i a totes les knitters amb qui he pogut fer i compartir moments d’aquest KAL (encara que només fossin cibernètics).

Cor de Cabdell

Instagram

Deixa un comentari